NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, January 11, 2011

wanita inspirasiku 2010


nak join klik banner

ni la dia wanita inspirasiku time ni MA (ma - panggilan orang kelantan utk ibu dia) baru lepas operate mata tu yg glamer pakai spek itam heheh...

satu persamaan aku dengan MA, dulu abah aku seorang anggota tentera, sama mcm suami aku amrul, jadinye mak aku penah cerita, dia pernah kena tinggal ngan abah selama 7 bulan, masa tu abah posting kat sabah, masa abah tinggalkan MA tu MA tengah mengandungkan abangku yang sulung.bila abah balik semenanjung MA dah melahirkan abang kat dunia...

cuba bayangkan??macam mana seorang isteri berjauhan dengan suaminya tatkala saat dia sangat2 memerlukan seorang suami disisi?sebab tu aku selalu jadi kan MA sebagai sumber inspirasi...walaupun aku tinggal berjauhan dengan amrul, tapi aku kira beruntung sebab amrul xpernah tinggalkan aku selama mana abah pernah tinggalkan MA satu masa dulu.

satu lagi aku sangat kagum dengan MA sebab dia bole membesarkan anak2 seramai 10 orang, sedangkan aku ni yang baru ada anak 1 pun rasa macam tak terurus, ni kan plak MA yang ada anak 10!kesusahan hidup kami satu masa dulu bukan lah halangan untuk MA membesarkan anak2 dia..



nak tag
mz
miza
netts

1 comment:

Mama Zharfan said...

nice story :) ur parents org kelate ke nana ;)
good luck :)