NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, January 13, 2011

Yaya 18th Birthday Giveaway



nak join klik banner
Sempena birthday yaya yg ke-18 nieh, saya
berharap sangat2 dpt hadiahkan dia..........sambungkan............

cupcake yang saya buat sendiri....heheh tak caya?bole tengok entry asal skil ni
pastu nak kasi adiah cupcake elmo ni kiut tak??hehehe elmo ni mulut dia cacat sket..sebab kaler putih hehehe...krim kale coklat xde..
tak pon saya nak kasi kek coklat hasil air tangan saya..nak??
ni kek saya buat utk anak buah saya masa beday dia bln 12 aritu
nak bentuk petak gini ke..
nak kek bentuk bulat ke...pon bole juga
atau nak kek coklat tlulis message gila2 mcm ni pon bole kekeke...

khas utk yaya....terima lah lagu happy beday dari anak saya cik damia hehehe..

2 comments:

✿ YaYa ✿ said...

he3..
cute btul dier.
nyway, tQ tau sbb j0in.. =)

Nana said...

ok tq