NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, February 10, 2011

4TH ANNIVERSARY GIVEAWAY @CERITA-CERITI IBU AYRA


nak join klik banner

Rosfariedzah Rusli & Abu Zar Ghazali,
mereka mula berkenalan di alam maya..
tak sampai setahun bercinta mereka terpaksa PJJ plak..(percintaan jarak jauh) sorang di melaka dan sorang lagi di perlis...
mcm kami la plak..tapi kami PJJ - perkahwinan jarak jauh hehe...
nak tgk entry coretan cinta PJJ klik SINI
setelah berjaya mengharungi segala rintangan & dugaan selama 6 tahun

akhirnya....
mereka telah selamat diijabkabulkan pada :
9 Mac 2007 - Majlis Akad Nikah
10 Mac 2007 Majlis di rumah Ros (Jitra)
11 Mac 2007 - Majlis Di rumah Abu Zar (Kangar)

majlis perkahwinan mereka bertema kan PINK iaitu warna kegemaran ROS, memang serba serbi pink lah..
nak tengok entry majlis perkahwinan ROS tengok sini AKHIRNYA KAMI BERSATU
untung ros..sebelum kawen lagi dah ada blog..semua catatan bole cerita dalam blog...
kita dah ada damia masa 6 bulan baru buat blog..
setelah genap 9 bulan kandungan...maka lahirlah puteri kesayangan yang bernama Mya Adzra Zuhayra binti Mohd Abu Zar
pada 4 may 2008
mereka merupakan pasangan keluarga yang sangat bahagia...
buat ros & abu..happy 4th wedding anniversary..semoga kalian berbahagia hingga ke akhir hayat...bersama cahayamata yang comel ayra & ...amin2...

GrandProfile.com is your one stop for Myspace Graphics


p/s : sorry ros..cilok gambar ni seme kat fb..hehee..

1 comment:

Ibu Ayra said...

hehehe...ceta dari mula couple sampai kawen ekkk...TQ nana... gudluck!