NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, February 10, 2011

Ask Genie In A Bottle Contest

nak join klik banner

if i were a Genie in a bottle and i had granted you 3 wishes, what would you wish for and why?

1. yang pertama sekali...aku nak duduk sekali ngan suami...kenapa???sebab dari aku mula kain sampai la kesaat ni nak masuk tahun ke-5 perkahwinan kami...belum pernah lagi meras duduk sekali....kami ni PJJ (perkahwinan jarak jauh) jumpa hanya 2minggu sekali je....dah penat sebenarnya ngan keadaan mcm ni...tak larat nak handle semua sorang2...nak2 bila dah ada anak....ni baru ada sorang anak ok lah..bole la handle lagi..esok2 kalau ada 2,3,4 orang anak???tak tau la....

2. nak jejakkan kaki di kota mekah..nak tunaikan haji dengan suami...selalu dengar cerita mak pasal dia buat haji...rasa teringin sangat...nak sampai sana..insyallah mana tau kan satu hari nanti...

3. selalu apa yang aku minta lepas solat.....semoga rumahtangga yang di bina ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat, di kurniakan kesihatan yang baik, selamatkan kedua ibu bapa dari azab api neraka....& semoga jadikan damia anak yang solehah taat kepada kedua ibu bapa & allah

amin..amin...

1 comment:

Syarni Farida Shukri said...

thanks nana sbb join yer ;)))