NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, February 8, 2011

Comelnye Berbaju Kurung


nak join klik banner

kenapa aku rasa pompuan pakai baju kurung comei?
ye la sebab klw pakai baju kurung ni baru lah terserlah kewanitaan kita..tol tak?aku sendiri bila pakai baju kurung rasa ala2 ayu je hehe...lagipun aku g keje pon memang pakai baju kurung...

pendapat aku tentang baju kurung..
aku rasa baju kurung ni sesuai nak di pakai di mana saja...aku pernah kena perli tau...sebab aku pakai baju kurung hari jumaat kat office...(aku lg suka tgk org berbaju kurung ari jumaat nampak sopan je kan) ada la sorang minah ni laser dia kata kenapa asal hari jumaat je pakai baju kurung?meriah btol mcm ari raya...

aku jawab la..eh aku bangga pakai baju kurung..kalau dalam almari rumah aku tu ko buka penuh ngan baju kurung je macam2 pesen pesen aku plak mmg pakai baju kurung pegi office tak kira la hari apa pun...diam dia...pelik aku ngan orang yang pandang pelik je..bila kita berbaju kurung di hari jumaat..meriah katanya mcam nk g kenduri kawen...ada ke gitu??

baju kurung ni baju kebangsaan kita..kalau bukan kita yang nak pakai sape lagi??


nak tag
mz
miza
mj
lin azlina
aimi