NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Sunday, February 20, 2011

CONTEST: ADA APA PADA NAMA?

nak join klik banner
-NAMA PENUH KORANG and APE MAKSUD NAMA TU?
nama penuh fauzana
maksud : kejayaanku
apa yang berjayanya??yealah....dah berjaya kawen ngan orang yg aku chenta... orang yg aku suke gile masa jaman sekolah2..heheh...
dah berjaya meneran kuarkan sorang anak....ingat senang ke?nak beranak?seksa woo
pehtu sejak dah ada blog contest makin nampak kot maksud nama tu...kejayaaanku..sebab setakat harini dah menang 40 contest/giveaway utk tahun 2011 heheh

-NICKNAME KORANG and KENAPA GUNA NICKNAME TU?
nick name :nana
ngape guna nama tu?dah mmg turun temurun..sejak aku kuar je smpai aku beso mmg kuarga seme panggil NANA..walaupun nama aku fauzana ala2 farah fauzana..tapi deme tetap nak panggil aku Nana...tapi xpela..asalkan nama aku tu pemes juga...sebab nana tu banyak ada dalam lagu2 xkira la lagu malaysia ke lagu omputih ke...

contoh klw lagu malaysia lagu saleem
Tempak Molek, tanah suhor Na na na na na Terengganu kita

contoh lagu omputih pak
mcm contoh lirik lagu kumpulan hanson tajuk i will come to you
I will come to you
na na na na na na na na na na
na na na na na na na na na na

tengok bape banyak dia sebut nama aku?tu blom aku kasi contoh lagu amy mastura lagi..tajuk sha na..na..na.. lagu kru pon ada sebut nama aku...na..na..na..na...diam adalah pintar lagu apa tu ek hahah.. xingt lagu lama2

tu pasal selalu tersedak2

CUBA bagi SEBAB kenapa AKU guna NICKNAME YAD'Z?
nama yg kat blog tu azyaleeya
pehtu mungkin nampak bunyi mcm sytole...terbalik kan AZY kepada YA tambah lagi D utk sedap dibunyi & agak sedikit stylo pastu Z dihujung nye hahah..merepek nk mati..

nak tag
shaizhar


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: