NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, February 17, 2011

contest aku & buaian syarat di longgarkan..

sorry la..sebenarnya mmg aku nak edit pun syarat tu tadi..xdan aku nak edit dah ramai yg tanya soalan...boleh ke klw gmbr tu ramai2 bersama kawan ke, suami ke, anak ke....atau pun gambar tu korang tengah dok buai kan anak2 korang ke...boleh juga..

ok..jawapan nye bole...asalkan muke korang ada dalam gambar tu...

sorry la ek...pertama kali wat contest hahaha..mcm kelam kabut je...
sila la terjah kt entry contest tu aku dah edit..
jom join cepat...tak sabar aku nak tengok gambar2 korang pose kat buaian ni...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!
Publish Post

1 comment:

pago" said...

mana pulak nak cari gambar buai ni.. haha..