NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Sunday, February 13, 2011

contest aku dan kereta

nak join klik banner

ni la kete pertama aku yang aku beli atas hasil titik peluh aku & atas nama aku..dulu masa beli kete lama atas nama husband..tapi sejak aku dapat keje kt tempat baru...aku pon beli satu kete baru atas nama aku...

agak lambat sket aku ada kete sendiri..ehehe... umur dah 26 tahun baru mampu nak beli kete...jadi la kan...walaupun hanya kete buatan malaysia..tapi kete ni dah banyak berjasa kepada kami anak beranak...dah merata dah kete ni pegi..terengganu, pahang, perak, penang, johor, negeri sembilan, melaka


masa gambar ni di ambik, kereta ni baru kuar, salesman proton tu datang anta kat opis, ni lepas balik opis la ni tuko baju tros pose ngan kete hehe....masa dari opis nak ke rumah tu seme orang tengok je..aku bawa kereta ngan plastik tak buka lagi hahah..sampai umah je teros buka seme plastik dia
sila abaikan tshirt aku yg singkat tu hahaha..ni gambo masa depan umah je..xdan nak pakai inner...gambo lama dah ni...time baru2 pas beranak dulu


so far kete ni dah umur 3 tahun blom ada lagi kejadian2 eksiden yang tak diingini...kalau setakat calar2 sikit tu seme aku punye keje..hehehhe..tapi paling aku angin gile...kete aku kemek di sagat lori alam flora..kejadian ni berlaku kat rumah...aku mmg biasa parking kat situ ntah mcm mana satu aritu lori alam flora datang amek sampah dia g langgarnye kete aku...makanye berkesan la cat hijau lori alam flora kat kereta aku...eiii!! geram weh...seb baik dia kasi ganti rugi

tengok kemek...nak baca pasal kisah camne bole kemek bole tengok sini
kete disagat lori alam flora
aku kereta aku

nak tag
cutemum
juelee
alycia

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

DIDOT said...

salam maulidur rasul..
didot da dtg skodeng..
n syarat2 sume complete..
gud luck k..;D

DIDOT said...

tahniah!!..
jemput singgah blog yek..;D