NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, February 9, 2011

Contest Aku & Lagu

nak join klik banner

Seiring dan Sejalan - Broery Marantika & sharifah aini


Seiring dan sejalan
Seindah bunga di taman
Bak burung nan megah
Kanda kupuja
Bahagia kita berdua

Berlari berkejaran
Lupakan segala duka
Di kota di desa
Di gunung dan laut
Berlagu kita berdua

Dinda
Kanda
Burung pun turut menyanyi
Tawa
Riang
Dan cinta mula bersemi
La la la la la la la la…

Tiada lagi duka
Pun airmata
Kembalilah sayang
Bersama berjalan
Duka atau pun senang

Aduhai pujaanku
Mimpikah daku
Kan kusimpan dia
Di dalam hatiku
Kasih dan sayangmu

La la la la la la la la… ( 4X )


ni la dia lagu yang paling aku suka..xde la paling2 sangat..tapi aku suka lagu ni sebab bersebab..
lagu dari sharifah aini & broery..(gile lagu lama ni hehehe) tajuk dia seiring sejalan

kalau nak tau lagu ni la buat pertama kalinya aku menyanyi di depan khalayak ramai...ingat lagi masa tu aku keje kat finas, ada sorang penolong pengarah tu nak benti..so ada la majlis utk dia...lepas abes meeting ktorg seme masuk dlm panggung mini..situ siap bole karoke bagai la..

pastu penolong pengarah tu dia request minta aku duet ngan dia nyanyi lagu tu..sebab nye sebelum2 tu dia pernah terdengar aku nyanyi kt meja aku..pastu dia kata..suara awak ni mesti sedap kalau nyanyi karoke...hahahah..then dia ckp satu ari nanti saya nak nyanyi ngan awak...

ala..sebenarnya suara aku xde la sedap mana pon..takat mcm suara katak panggil hujan je..hahaha..tapi boz aku tu kata suara aku mcm garau2 sket..mest bez kalau karok...hehehe..gile malu ko..kena nyanyi depan2 ramai orang..aku siap nyorok2 kan muke sambil nyanyi sebab segan haaah...




nak tag
mj
miza

1 comment:

Noor Liana said...

Assalamualaikum
Tenkiu join and gud luck!!!