NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, February 25, 2011

Contest: DUBAI MAKE IT REAL FOR ME BEBEH!


nak join klik banner

entry pilihan:

DUBAI: what you need to know about..

assalamualaikum, hai korunkkkkkk (trademark cik epal) aku suka sangat..baca kisah

DUBAI: what you need to know about..

sebab..sebelum ni ada sorang bez pren saya selalu dok cerita pengalaman dia keje kat dubai....saya dengar meleleh air liur..tingin nak pegi..jadinye bile saya baca entry tu...sikit sebanyak..terimbas2 balik apa yang kawen saya citekan tu...

mmg selalu sgt saya dengar kisah2 pasal dubai dari bez pren saya yg dok keje kat sana..jeles je saya tgk dia dok posing2 kat bhurj tower...xpe la saya tak dapat pegi tengok pon jadi la..numpang bangga juga..ada bez pren yg berjaya...keje kat sana

pendek kata...bila saya tgk je gambo bhurj tower dalam entry ni
otomatik saya tingat bez pren saya ni...
klw awk nak tau ni la dia kawan saya hida nama dia..dok keje kt hotel kt dubai sana sebagai asst chef..
ni plak gambo bez pren saya posing kat tmpt sama mcm awak posing dalam entry ni
eh sama plak kan port kawan saya amek gambo ngan awk amek gambo...kot2 awk terselisish bahu ngan bez pren saya tu kem salam kat dia ek hehehe....ckp kat dia saya rindu giler kat dia..dah masuk 2 tahun dia kat dubai sana nun...

mana la tau awk nak carik kawan2 kat dubai dari malaysia...awak bole carik kawan saya ni dia keje kt hotel hilton kt dubai
kot2 awak nak diskaun makan kt hilton ke awak bole g jumpe dia..sebut nama saya 10x sure dia blanje awak hahaha.....
selama ni saya selalu tgk dalam email je...kisah2 pasal Palm Jumairah-Dubai, kalau awk nak tau ni lah salah satu tempat yang bila saya tengok masyallah cantiknye....teringin rasa nak pegi..dengar kata david beckham pon ada umah sbijik kat sini kan...cantik nye lah kat sini kan...
pehtu saya teruja gak nengok Wild Wadi ni, aih..saya ni dah ler pantang jumpe kolam2 gini...gian je nak terjun
hoho..paling teruja nengok tempat ni, gile lah...mmg gempak..
biarpun saya tak reti nak berski bagai...walaupon harga masuk dia 200 dirhams++
tp kalau la kata saya sampai sin saya sanggup keje part time cuci pinggan nk kumpul duit masuk tempat ni hahah...

sangat cool tempat ni...


bila la ntah kan dapat jejak kaki kat dubai...saya memang selalu pegi dubai..tapi dalam mimpi je lah hehehe.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

nfahk said...

niceeee...! thanks for joining... link updated! :D