NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, February 1, 2011

[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!

nak join klik banner

kalau Jejaka Terhangat nak tau henpon yang saya pakai skang ni memang tengah tunggu masa nak jadi arwah je...selalu sangat dia hang..kadang2 orang call or sms xdapat..padahal henpon tak pernah off...henpon yang saya pakai skang dah berumur 3 tahun lebih..tu pasal dia dah mula buat perangai sekarang ni..minta ditukar baru..

saya plak bukan la jenis orang yang fanatik dengan henpon...xde la pakai biri2 ke iphone ke...janji tepon tu bole call & sms je dah ok...memang saya jenis akan pakai je henpon tu sampai la dia tak bole pakai then baru saya beli yang lain...

oleh sebab duit nak pakai utk menda lain saya belasah je pakai henpon tu selagi bole pakai..esok2 kalau betol2 kiok baru saya buang...kalau la saya dapat henpon free ni, saya sumpah..awak memang jejaka terhangat sepanjang zaman..hehehehe

nak tag
lin azlina
cutemum
miza
mz
aimi
syuhada

1 comment:

Jejaka Terhangat said...

JT datang mau mengecheck penyertaan..gudluck yek.=)