NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, February 17, 2011

CONTEST ME AND HIJAB – KHUMAERA ISMAIL


nak join klik banner


aku ni bukan la jenis bergaya sangat dengan tudung...tak berapa reti nak nak berfesyen2 hehe...mmg suke tgk orang gaya kan tudung mcm2 jenis skang ni kan...aku ni tetpa la ngan gaya aku pakai tudung bawal & shawl je...klw tudung awning tu mmg xpernah ada...

kenapa aku suka pakai tudung ni??shawl ni xmcm shawl yang lain..bila pakai shawl ni dia berbentuk bujur je muke aku...klw pakai shawl yg lain nampak mcm bulat skit, lepas tu aku suka sebab dia ada 2 tone color...pastu yang paling bez dia tak licin...& nampak sgt kemas je bila di pakai padahal aku main taram je pakai tak kemas...tp bila dah siap nampak sgt kemas

nak tag
juelee
cutemum



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Khumaera Ismail said...

sila check list nama anda disini..gudluck dear. http://koleksikhumaera.blogspot.com/p/contest-me-and-hijab.html