NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, February 24, 2011

CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography

Dalam entry tu, tulis SEBAB kenapa anda harus dipilih untuk menang PHOTOSHOOT PERCUMA ni. Dan juga, tulis TEMA dan shoot macam mana yang anda nak. Kalau ada contoh gambar lagi bagus. Contoh : Photoshoot couple, potrait, keluarga, kawan ataupun apa2 sahaja :)

kenapa saya patut menang????


1. sepanjang hidup saya...saya hanya merasa buat photoshoot baru 2 kali....

pertama sekali masa time bercintan cintun...merasa wat free photoshoot kat dalam studio..sebab ada sorang kawan dari utusan malaysia panggil jadik model tak bertauliah dia nak test kamera dia baru beli dengan harga RM25! omak ai...mcm harga kete kancil sebijik!

kedua masa kawen...mesti la...kena ada photshoot kan time kawen..kalau tak srupe mcm xkawen je la...hehehe

tapi...sejak kami berdua anak anak...belum pernah lagi kami ada potret satu family huwa...sian kan??photoshoot ni antara wishlist saya yang blom tercapai lagik....sedih!
kalau lah kata saya di pilih sebagai pemenang....saya nak..

TEMA
: Photoshoot keluarga (outdoor)

contoh gambar kt empangan kuala kubu bharu
ni kawan yg amekkan..ala2 phototshoot tak bertauliah kekeke..

saya sangat..sangat...& sangat teringin nak wat photshoot mcm ini
family photshoot...
gambar cilok dari fb KedaiGambarKami
(ni gambo sahabat blogger juga ni...family ayu,khai aleesya & ayyunie)

2. sebab dah tengok hasil Faridism Photography kat dalam fb yang sangat mantapp ni.....sumpah sure puas hati sebab saya tengok gambar2 org lain yang pernah jadi customer Faridism Photography tu pun saya yang rasa puas hati walaupon saya blom menjadi customer Faridism Photography hehee..


tidak!! saya sangat admire ngan gambar2 di bawah ni...
bukan admire mamat2 di bawah tau hahaha
saya suke hasil karya tu...





3. sebab memang anak jati KUALA LUMPUR...oleh sebab Photoshoot ala2 model daripada pagi sampai petang. Hanya di kawasan kuala lumpur sahaja so saya mmg xde hal lah..nak datang photshoot ni kalau saya menang...muahahah...gile perasan punye statement

4. sebab photoshoot ni PERCUMA...kalau lah menang tinggal bawa badan je...alangkah beznye kalau saya menang...sape tak suke menda PERCUMA????...lagi2 dapat bergambar sampai lebam...argh..mmg kegilaan saya la kalau bergambar ni

ok itu lah saje....sebab2
kenapa saya patut menang????

nak tag
cutemum
mz
juelee

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Farid Haron said...

thanks sebab join :) nantikan keputusan bulan april ni ya. gudluck ! :)