NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, February 16, 2011

Contest Review Blog Kak Ina Kl Dot Com



kakinakl.com sedang mengadakan contest. Jomlah join...hadiah menarik menanti anda.


Buat satu N3 tentang/review blog akak. Macam apa yang tak perlu di kekalkan dan perlu di buang kat blog ini. Bukan cerita mengenai akak tau.

apa yang perlu di buang?saya rasa so far blog akk dah ok dah..nak masuk pun cepat je loading..tu tandanya akk tak de widget2 yang merepek2 yang membolehkan blog jadik berat.

saya nak cadangkan supaya LABELS entry akak..di letakkan di bahagian side bar...bukan mcm kat bahagian bawah macam sekarang ni...bukan nye apa..kalau ada blogger2 nak mencarik entry2 yang berguna kat labels di bawah tu tak perlu la diorang nak scroll sampai bawah...
oleh sebab blog akak kan banyak resepi2 yang menarik..tu dah jadi satu tarikan dah kat situ..orang datang blog akk sebab nak try resepi2 masakan yang baru..so kalau labels tu letak kat sidebar saya rasa agak mudah la orang nak mencari...

pastu follower akak cuba ke atas kan sikit..sekarang kotak follower tu agak ke bawah...cuba akak alihkan keatas sekali senang..orang nak follow tak yah scroll lama sgt nak cari.
akhir sekali, pada pendapat saya..kalau akk punya template tu akak kasi kalerkan sikit mungkin lagi menarik..sebab sekarang background dia putih je kan..maybe akak bole tukar kaler lain yang ceria2...

tu saje la..pendapat saya pasal blog akak..harap akak tak kecik hati ek..dengan komen2 saya ni...hehehe...saya sekadar meluahkan pendapat...



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

kak ina kl (1) said...

salam nana..terima kasih sudi join..akak letak link kat sidebar yer.
sebarang pandangan akak terima dengan hati terbuka.