NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, February 5, 2011

contest showing your love

nak join klik banner


nama saya : fauzana
nama kesayangan saya : nurul damia amnan (anak)

rasanya ramai yang dah tau kan...aku ni duduk berjauhan dengan encik suami...(kami duduk berjuahan sorang di KL & sorang di kluang , kami hanya berjumpe 2 minggu sekali sahaja)
jadi hari2 yang aku lalui memang banyak masa dengan damia je....ke sana aku pergi aku bawa damia..ke sini aku pergi aku bawa damia...kat blog aku cite pasal damia..pendek kata...damia di mana2 saje....

kalau sebelum aku ada damia..hari2 yang aku lalui memang sangat2 membosankan...ye la..encik suami balik 2 minggu sekali..tu pun jumpe hanya la hujung minggu je..bila encik suami balik ke tempat keje dia...mula la balik rutin harian aku yang sangat membosankan..duduk rumah sorang2 xde kawan

tapi lain bila aku dah ada damia..kalau dulu aku selalu nanges..bila teringatkan encik suami...tapi skang xde dah...ye..rindu memang rindu..tapi bila ada damia..rindu tu terubat sikit...nak2 ramai yang kata muka damia sebijik mcm muka abah dia kan..betul..bila tengok muka damia..teringat terus kat amrul...terubat skit rasa rindu tu...

pernah sekali boz aku suruh pegi outstation..tapi aku tolak..sebab aku tak sanggup berpisah dengan damia...serius...sampai la sekarang..umur damia 2 tahun 7 bulan xpernah sehari pon aku berpisah dengan dia...mana2 aku pegi aku akan bawa dia...

sepanjang hidup aku...inilah kurniaan yang tak terhingga dari Allah..s.wt dikurniakan seorang anak yang dapat teman aku di waktu aku susah & senang...dia lah racun dia lah penawar..

NURUL DAMIA AMNAN BT MOHAMMAD AMRUL FAZLEE...
mama sayang damia sangat2....

1 comment:

ummisofea... said...

ok noted..

bertuah damia..hihi

nway..gudlak