NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, February 11, 2011

Contest : Siapa Nak Jadi Cover Buku?


nak join klik banner


ni lah keluarga besar aku....seperti yang di minta kena ada 3 generasi kan..ni ada gambar mak & abah aku beserta anak2 & cucu2nya....family aku memang besar..aku ada 10 orang adik beradik..dalam gambar ni kakak aku no 4 & adik aku no 8 je xde...& ada lagi 4 anak buah yang xde dalam gambar ni...total anak buah aku ada 13 orang...hee ramai kan??gambar ni masa majlis perkahwinan abang aku blan 2 tahun lepas kat rembau
eh tapi anak2 buah tu tak tutup aurat tak pe ke??hehe budak2 lagi...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

ann @ hatiberbunga said...

hehe.. nasib baik ann mmg tau link blog contest nana ni.. sbb nana tersilap bagi link la kt entry ann tu..

klau rajin, letak la link ni skali lg ye.. senang nk terjah lg nanti.

tq!

Nana said...

heheh ok
salah link plak
dah edit