NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, February 26, 2011

Contest Sweet Couple with Sweet Stories


nak join klik banner

Ceritakan SATU BAHAGIAN/KISAH ROMANTIK antara korang ngan pasangan korang pernah lalui bersama...


aku rasa paling romantik penah buat kat amrul aku ada plan seprise masa birthday dia ke-26, aku pakat ngan kawan dia suh blikan kek (fyi, aku ni duduk berjauhan ngan husband tau..aku kt KL & husband keje kt kluang) so aku minta kawan dia blikan kek pastu wat seprise kt tempat keje dia...
heeheh....mmg menjadi plan aku tu..sangat success...walaupun aku just plan through sms je ngan kawan amrul..
nak baca kisah amrul di seprise tgk sini
http://ibudamia.blogspot.com/2009/10/ni-baru-btol2-surprise.html
muke org malu2 cipan kena seprise ngan bini dia kekeke...
3) Okeh...lepas habis cerita tu..korang letakkan satu GAMBAR korang dengan si dia.

(kalau boleh yang romantik2 la..tp jangan over romantik..(==")..ngegege~~)....(^^,)

kami..

4) Pastu letakkan PESANAN CINTA korang kepada si dia....ahakz!...

encik muhammad amrul fazlee...walaupun awak selalu jauh di mata saya..tapi percayalah...awk tetap dekat di hati saya...terima kasih sebab jadi suami yg terbaik buat saya & ayah yang terbaik buat damia...sayang sayang awak setinggi bintang di langit


nak tag
cutemum
mz

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

Miss Bluepinkiey said...

thx sbb join..:D..sudah pergi ke link tu td...semoga kekal bahgia..:)

Lelord said...

pheeweet good luck beb

Miss Bluepinkiey said...

double check contest!..gud luck!..:)