NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, February 25, 2011

First contest by Diana Tahir



nak join klik banner

4) Okay, dalam entry tu, Diana nak korang sertakan sekurang kurangnya 3 pendapat, ape yang korang suka baca dalam sesuatu blog tu. Contoh : gosip artis, berita, tutorial. okay?


1. saya suka nak tau mana tempat makan bez & sedap..sebab saya suka makan...hehehe..
ye la klw kita tgk kwn2 review dalam blog psl tmpt makan yg bez2 tu bole la juga kita try...xde la asik2 nak g makan tempat yang sama je.tp skang ni bahaya xleh komen lebey2 klw kedai tu tak sedap nanti tak pasal2 kena saman 6 juta..ada duit nak bayar?hehe...

2. saya suka baca topik pasal jalan2 @ holiday..sebab saya suka jalan2...atleast sebelum nak ke sesuatu tempat kita dah tau serba sikit..apa yg menarik, apa yang tak menarik...
sambil tu dengan dapatkan info dari blog kawan2 dapat jimat masa...tak de la hegeh2 dah sampai nanti baru nak plan nak g mana..kalau kita tgk entry kawan2 kita..mungkin kita bole jadi guide & kita boleh follow apa aktiviti yg dia buat

3. saya suka baca pasal tutorial...sebab saya mmg buta IT hehe..nak2 bab tuto pasal HB ke, nuffnang ke...nak ringan kan blog ke atau apa saje tuto

nak tag
shaizhar
cutemum
mj


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

my shaizhar blog contest said...

saya dah joint.

nana.. saya punya colum sebelah kanan tue dah x leh bawa ke bawah. kenapa ye?

adakah juga anda bermasalah begitu?

DianaTahir said...

thanks join ^^" nntkan keputusan ye :D