NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, February 18, 2011

GA - Sebagai Tanda Penghargaan

nak join klik banner

4. Sejak bila mula minat PML ( pinggan mangkuk lama )?
sejak mula kawen..masa tu mak bagi la pinggan untuk pakai dekat rumah baru...ntah mcm mana..masa tengah carik2 pinggan yang berkenan di hati dalam almari mak tu ternampak pinggan mangkuk lama yang mak simpan bungkus dalam surat khabar...pinggan2 tu memang mak tak pakai..buat hiasan pun tak...dia simpan je buat kenangan kot..lepas tu saya tengok dia tak pakai & tak jaga elok2 saya pun minta la pinggan lama tu nak simpan..sekarang ni bukan senang kan nak cari pinggan yg bole kata antik mcm tu dah berpuluh tahun mak simpan....so biarla saya plak amek simpan utk generasi yg lain plak...

tinggal 4 je koleksi pinggan lama yang mak saya jumpa dalam almari mak..mungkin ada lagi..belum carik sampai habes...mak saya kata pinggan ni dia beli sebelum saya lahir lagi..tahun ni umur saya 28 tahun maknanya pinggan ni lagi tua dari umur saya
5. Apakah koleksi PML anda yang pertama?
pinggan Twin Rose merah & putih ni..yang saya jumpa dalam almari mak masa kemas2 pinggan
sangat cantik saya suka
6. Pada pendapat anda, antara koleksi berikut, yang mana paling banyak peminat;

a) Koleksi Bunga Kangkung
b) Koleksi Twin Rose
c) Koleksi 5 roses
d) Koleksi Hitam ( Bunga Rose jambatan, bunga padi, ros hitam dan kekwa hitam )
e) Koleksi Kek wa merah
f) Koleksi Meakin/ J & G ( pink, biru, kuning dan hijau )

saya rasa jawapan dia b) Koleksi Twin Rose
macam koleksi pertama saya & PML yang paling saya suka


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

my shaizhar blog contest said...

nana minta izin curik gambar pinggan 1 koleksi twin rose tue ye

dah c&p baru nak habaq. sorry... he he he

my shaizhar blog contest said...

x nak.. x nak..

shaizhar apa susahnya.. :p

"satu satunya" namaku ok.. he he he.. lawa model pinggan tue yek! :))