NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Sunday, February 20, 2011

giveaway from sabah


nak join klik banner

Nyatakan impian korang bila korang perpeluang
pergi ke Sabah.

alhamdulillah..saya dah pun berpeluang pergi ke sabah bulan lepas..kalau nak tau mmg sabah la negeri terakhir yang saya impikan nak pegi...

apa yang saya impikan mmg dah tercapai....

nak tengok keindahan kundasang- tercapai
nak tengok gunung kinabalu depan mata - tercapai
nak g snorkerling kat manukan island - tercapai
pendek kata holiday 3 hari ke KK memang tak puas..& sabah memang negeri yang sangat2 indah....insyallah kalau ada rezeki saya nak datang lagi holiday kat sabah ni

khas untuk penganjur yang bakal holiday kat sabah..ni saya nak kasi link entry saya, yang mana saya rasa sangat2 berguna kalau nak dijadikan panduan utk awak nanti...dalam entry ni ada semua info pasal tempat2 menarik kat sabah yang saya dah rumuskan dalam satu entry.harap dapat membantu...

http://ibudamia.blogspot.com/2011/02/sabah-entry-penutup-total-bajet-holiday.html

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

wanbu said...

tq… join saya punyer giveway (^_^)