NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, February 19, 2011

Giveaway Ummi Hanie [dot] com



nak join klik banner

entry yang paling saya suka ialah entry

Blog , Blogger , Blogging – Jangan silap guna perkataan ;)

entry tu walaupun simple..walaupun tak berat topiknye tapi ia sangat sweet..sebab bila saya baca pun kan..tersenyum2 kamben mcm terkena kat muka sendiri...hahahah tu la kadang2 menda2 kecik pun kita bole buat silap kan.

saya mengaku masa mula2 ada blog dulu memang ni antara kesilapan yang saya buat, tapi lepas dah lama skit tu, bila kita baca entry kawan2..akhirnya dapat juga betulkan kesilapan diri sendiri..bagus juga tu....proses pembelajaran juga kan?

sebenarnya dulu saya pernah terlintas nak buat entry ni...tapi tak terkeluar plak idea nak menulis hahaha...ye la.saya sendiri pun tak terer berbahasa inggeris...kalau bole la bercakap & faham tap kdg2 bila nak bercakap lebih2 rasa mcm tak confident....

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Ummi Hanie said...

salam Nana ..
thanx 4 joining...
hehe suke ye entri tu..santai jek.. ;)
gudluck