NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, February 18, 2011

loveforever contest


nak join klik banner



¬ mengapa si dia menjadi pilihan anda untuk contest niyh

sebab dia suami saya..yang saya sayang..dia la satu2nya..xde lain..

¬ bahagian pada muka si dia yang buat anda tertarik pada si dia

mata kot...mata ala2 stim gitu kekeke...

¬ kenangan paling indah anda bersama beliau


kenangan paling indah masa suami dapat tengok kelahiran anak kami..klw ikutkan dia nyaris2 terlepas saat2 tu...sebabnya kalau ikutkan hari yang saya bersalin tu dia kena balik bertugas....(kami tinggal berjauhan...jumpa 2minggu sekali je...nak di jadikan cite masa saya nak bersalin dulu suami ada apply cuti 2 minggu awal dari due date..sampai la hari terkakhir dia cuti..saya belom nak bersalin...pagi tu sebelum dia gerak balik kem, tiba2 saya keluar tanda nak bersalin...kalau kata dia dah gerak..alamatnye memang dia terlepas saat2 saya melahirkan damia dulu


¬ kenangan yang menyukarkan bersama si dea.

saya pernah keguguran anak yang pertama..sangat sedih masa tu..saat2 saya keguguran suami ada kat kluang, saya yang uruskan diri sendiri pergi hospital di temani kawan...bila suami sampai KL saya dah selesai proses DNC (cuci lepas gugur) mula2 mmg rasa mcm tak bole terima kehilangan bayi yang di kandung selam 2 bulan setelah menunggu hampir 1 tahun utk mendapatkan cahayamata...suami la yang paling banyak bagi kata2 semangat & sokongan masa saya berpantang lepas keguguran

nak tag
juelee
cutemum
mayshazhar

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

my shaizhar blog contest said...

nanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sambil jerit. silap lagi nama saya

MY SHA IZHAR la.... ha ha ha...

Nana said...

hahaha
mau la pjg2

izhar udah la

babyHoney said...

tengs nana .
eila suda baca entry kamoo .
goodluck !