NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, February 17, 2011

New Design Scarf to be given [sudubesi.com giveaway]


nak join klik banner

apa yang ada dekat LOVEINS
mcm2 jenis shawl...trendy & terkini
yang paling penting harga sangat berpatutan
aku suka sangat shawl yang ni sebab kaler purple...nampak senang je nak dipakai yang paling penting xyah gosok pon xpe...hehehe


tudung pilhan saya di 2011

perasan tak shawl yang aku pilih sebagai contoh tu kaler PURPLE?heheh..aku kan peminat PEPEL & aku juga peminat shawl...memang semenjak dua menjak ni aku selesa pakai shawl...selain dari pakai tudung jenis kain bawal tu...

sebabnye?shawl ni sangat2 senang tak payah nak gosok2..so kalau dah lambat pegi keje...amek je mana2 shawl sarung..dah settle...hehe..shawl ni bole kata selalu menjadi penyelamat keadaan la bila time terlambat pegi keje...

lepas tu shawl ni juga bole menjimatkan ruang dalam beg kita, oleh sebab aku ni suka juga pegi travel kan..shawl ada pilihan terbaik untuk menjimatkan ruang bagasi kita...& bole juga jimatkan masa kita sebab tak yah susah2 nak iron
Siapa kata tak boleh berfesyen kalau bertudung??

No comments: