NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, February 22, 2011

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami




nak join klik sini

http://www.kedaigambarkami.com/

Nyatakan kepada kami kenapa anda patut menang. .

kenapa saya patut menang????


1. sepanjang hidup saya...saya hanya merasa buat photoshoot baru 2 kali....

pertama sekali masa time bercintan cintun...merasa wat free photoshoot kat dalam studio..sebab ada sorang kawan dari utusan malaysia panggil jadik model tak bertauliah dia nak test kamera dia baru beli dengan harga RM25! omak ai...mcm harga kete kancil sebijik!

kedua masa kawen...mesti la...kena ada photshoot kan time kawen..kalau tak srupe mcm xkawen je la...hehehe

tapi...sejak kami berdua anak anak...belum pernah lagi kami ada potret satu family huwa...sian kan??photoshoot ni antara wishlist saya yang blom tercapai lagik....sedih!

saya sangat..sangat...& sangat teringin nak wat photshoot mcm ini & di tempat ni..kat area dataran KLUANG kan ni??
gambar cilok dari fb kedaigambar kami...
(ni gambo sahabat blogger juga ni...family ayu,khai aleesya & ayyunie)

2. sebab saya xde rezeki menang GA KedaiGambarKami yang pertama dulu...
3. sebab dah tengok hasil KedaiGambarKami yang sangat mantapp ni.....sumpah sure puas hati sebab saya tengok gambar kawan yang pernah jadi customer KedaiGambarKami tu pun saya yang rasa puas hati walaupon saya blom menjadi customer KedaiGambarKami hehee..



4. sebab suami saya mmg dah jadi sebahagian dari rakyat negeri KLUANG sebab dia bekerja kat sana...eh..apa kena mengena plak ni?hahaha....( tu menunjukkan saya xde masalah klw kengkonon saya menang..mmg no hal nye nk turun KLUANG)

Nyatakan, di mana lokasi pilihan anda sekiranya anda memenangi hadiah ini.Kluang atau tempat tinggal anda)

kalau saya menang???fuh..fuh..harap2 la saya menang....hehehe
kalau saya menang...saya nak buat photoshoot ni kat KLUANG sebab???
walaupun penganjur xnak tau sebab apa...tapi saya nak bagi tau apakah sebabnya hehee...
sebab suami saya memang bekerja di KLUANG & saya tinggal di KL....kalau la saya menang...
memang xde masalah langsung saya nak turun ke KLUANG sana nun..dah ibarat rumah ke-2 saya dah KLUANG tu....

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: