NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, February 18, 2011

::segmen-siapa yang paling kreatif::


nak join klik banner

Saya berblogging kerana...

1. saya & suami tinggal berjauhan..saya dia KL & suami di Kluang..jadi setiap apa saje yang berlaku dalam hidup saya & anak saya akan catatkan dalam blog....suami hanya membaca kisah kami 2 beranak hanya dalam blog...kami akan berjumpa 2minggu sekali sahaja....jadi selama 2 minggu tak berjumpa...memang macam2 perkara atau aktiviti saya & anak yg saya catat dalam blog khas utk tatapan suami saya yang jauh di mata....

nak2 bila ada moment2 penting atau berharga berkaitan anak saya...yang tak dapat suami nak tengok atau dengar...saya akan ceritakan di dalam blog khas untuk dia tau perkembangan anak yang terkini.....

2. saya sangat suka berjalan....jadi setiap kali holiday wajib untuk saya ceritakan kat blog..untuk di kongsi bersama kawan2...nak2 saya memang di lahir & di besarkan kat KL, ramai kawan2 blogger yang datang dari luar KL selalu bertanya mana tempat2 menarik kat KL yang boleh dilawati?selalunya bila saya buat entry tempat2 menarik tak kira dalam atau luar KL saya akan kasi details contoh di mana lokasi, link lokasi (sekiranya ada website), harga, atau sebagainya

3. saya suka mencari kawan2 baru jadi dengan berblogging kita bole kenal ramai kawan2 baru dari seluruh negeri..., oleh itu kita boleh bertukar2 maklumat pasal tempat2 yang menarik di negeri diorang...

ni bukti saya berjumpe kawan2 blogger masa gathering yang pernah saya join sebanyak 2x

yang pertama masa tahun 2009 kat tasik titiwangsa
siap masuk paper ni ha..
masa gathering kat lake garden tahun 2010
pun masuk paper juga...bukan setakat paper, masuk magazine pa & ma & wanita juga


4. selain daripada itu..saya berblogging antara lain nya ialah untuk join contest, giveaway yang di anjurkan oleh kawan2 blogger...& alhamdulillah setakat hari ni dah ada 38 kemenangan untuk tahun 2011.kalau nak tengok entry kemenangan yang terbaru bole klik SINI





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

al_hakim said...

nice kak..masyeh sudi join..=)

Sunah Mohammad said...

juri datang cek jawapan... :D

an_Nur said...

gud luck!!~ ;)