NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, February 26, 2011

Topup Giveaway oleh wowberita.com

nak join klik banner
negeri asal : KL

3 entry paling menarik dalam blog aku :

1. tips nak menang CGL ( contest , giveaway & lucky draw)

- entry ni aku buat atas permintaan kawan2, yang tanya mcm mana tips nak menang contest, giveaway & lain? apa yang aku tulis tu atas pengalaman aku sendiri...yang mana aku rasa bole la sikit sebanyak membantu...tak de lah kata aku ni banyak sangat menang contest & giveaway..tapi adalah sikit...setakat bulan feb aku dah ada 25 kemenangan & utk tahun 2011 total kemenangan setakat feb 45 kemenangan.

2. camne bole dapat tiket air asia murah?

- oleh sebab ramai yg bertanya macam mana aku dapat bli tiket murah gile ke sabah aritu..untuk 3 orang return flight hanya RM36, so aku terpanggil nak buat entry tu...nak share tips yg bole membantu kawan2 mcm mana caranya untuk kita booking tiket time promo

3. sabah : entry penutup total bajet holiday 3d2n @ KK

- entry ni merupakan rangkuman entry aku holiday ke sabah selama 3d2n. dalam entry tu penuh dengan info2 berguna untuk dijadikan bahan rujukan bagi sesiapa yang nak pegi holiday ke KK, sabah untuk pertama kali. dari A-z semua aku ceritakan dalam entry tu

Kalau dapat topup RM3, saya akan..
sms suami saya yg jauh dimata tu sebanyak 300 sms sebab sms ke nombor dia hanya 1 sen


nak tag shaizhar

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

Tuan-Belog said...

wahhh...larat ke nk msg 300 sms tu?hehe...thanx ye join...

Mama Zharfan said...

heheh giller byk sms tu nana ;)

my shaizhar blog contest said...

tahniah nana..

awak antara yg menang.