NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, February 22, 2011

YANG SEMPURNAKANKU CONTEST


NAK JOIN KLIK BANNER



kenapa keluarga suami & anak yang menyempurnakan hidup aku?

kalau dulu sebelum kawen, aku dalam dijaga kedua orang tua..tapi lepas je SAH ijab & kabul secara otomatiknye tanggungjawab menjaga aku diserah kepada suami....dalam hidup berumahtangga...lumrah la ada kala suka ada kala duka...tapi tu semua asam garam dalam melayari rumahtangga..orang kata lidah lagi tergigit inikan suami isteri...

kenapa suami & anak sangat penting bagi aku??
bila kita ada sebarang masalah..suami la tempat utama yg aku nak mengadu..suka duka, susah senang seme kami lalui bersama..biarpun suami mmg jarang2 ada masa ngan aku sebab kami duduk berjauhan..yang penting walaupun hidup kami tak mewah tapi kami tetap bahagia...semoga kebahagiaan ni akan berkekalan hungga hujung nyawa..amin

sebagai seorang wanita..lengkap la hidup dia bila mana dia dah melahirkan seorang anak..hidup aku bertambah sempurna dengan adanya keluarga yang bahagia

nak tag
cutemum
juelee
mj

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: