NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, March 24, 2011

ANGGUNNYA WANITA BERHIJAB CONTEST


NAK JOIN KLIK BANNER
aku start pakai tudung sejak dari form 1 xde sape yang paksa atau suruh...
memang diri sendiri yang nak pakai...

kenapa aku suka bertudung?
dah sah bertudung tu WAJIB bagi setiap wanita muslim kan...tu la dia tujuan utama mestilah nak menutup aurat...
plak tu skang ni kan mcm2 jenis tudung ada..mcm skang ni aku suka pakai tudung jenis shawl
memang semenjak dua menjak ni aku selesa pakai shawl...selain dari pakai tudung jenis kain bawal tu...

sebabnye?shawl ni sangat2 senang tak payah nak gosok2..so kalau dah lambat pegi keje...amek je mana2 shawl sarung..dah settle...hehe..shawl ni bole kata selalu menjadi penyelamat keadaan la bila time terlambat pegi keje...

lepas tu shawl ni juga bole menjimatkan ruang dalam beg kita, oleh sebab aku ni suka juga pegi travel kan..shawl ada pilihan terbaik untuk menjimatkan ruang bagasi kita...& bole juga jimatkan masa kita sebab tak yah susah2 nak iron
Siapa kata tak boleh berfesyen kalau bertudung??
nak tag
alycia
juelee
mj


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

cik yuz said...

assalamualikum...thanks yer sebab sudi join =)