NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Sunday, March 13, 2011

Contest Dulu Lain Sekarang Lain


nak join klik banner

ni lah style aku...dulu & sekarang..
gambar yang kiri tu..aku masa zaman anak dara lagi..blom kawen..memang style gitu je..statik xde berubah2..tudung bawal ikat kebelakang, pakai baju thsirt, jeans sempoi je

tapi sejak memenjak ni...aku dah suka pakai dress & dah suka pakai shawl, skang ni aku suka dressing ala2 feminim gitu..tu pasal la skang aku dah banyak kumpul koleksi dress...& kalau bole lepas ni aku nak tengok dalam almari aku tu semua dress je hehe....

nak tag
shazihar
juelee
mz

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!