NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, March 12, 2011

CONTEST SAYANG SAHABAT


nak join klik banner
atau pon klik je sini

dalam entri tu nyatakan :

*1 perkara pelik yg anda dgn sahabat anda tu suke buat*

menda ni mmg pelik selalu kan bila aku call dia...engage...rupa2nya2...dia tengah call aku tu sebab line dia engage...

kdg2 tu..dia call aku pastu aku engage..lepas tu bila dia dapat call aku dia tanya kenapa aku engage tadi..aku cakap la..aku call dia....hahha...kes mcm ni mmg selalu terjadi


*2 persamaan anda dengan sahabat anda*

kami sama2 suka berjalan...suka merayap

lepas tu kami lahir tahun yang sama & size kasut pon sama

kepala dua2 sama je gila


*1 ucapan untuk sahabat anda tu*
terima kasih kerana telah menjadi sahabat aku yang paling aku sayang..
terima kasih sebab sudi bersama aku time aku susah & senang
sahabat mcm kau xkan aku bole jumpa lagi dah lepas ni

my bez pren deah
nak tag
alycia
juelee
cutemum
mz
miza
mj
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!