NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, March 9, 2011

ferrlulu Contest


nak join klik banner

Buat satu simple text tentang 'BAPA' yang disertakan dengan gambar bapa.

damia & abah dia dah 3 tahun tinggal berjauhan...mcm mana aku rasa berjauhan mcm tu juga lah damia berjauhan dengan abah dia...mereka hanya berjumpa 2minggu sekali saja..
walaupun masa terbatas antara mereka..tu tak bermakna mereka tak mesra & rapat mcm orang lain...faktor berjauhan sikit pon tak merenggangkan hubungan mereka anak beranak....

abah…
semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh
semenjak kecil aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu yang indah
semenjak kecil aku diberi penghargaan umpama seorang puteri

kerana abah aku disini
kerana abah aku gembira
kerana abah kuterasa bahagia…
abah oh abah
tiap saat aku menghitung kerinduan terhadapmu…

nak tag
shaizhar
juelee
mj
miza
alycia

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

MizzSal_Iska said...

Salam dan hi, terima kasih kerana sudi menghantar dan berkongsi cerita mengenai ayah damia.
Pengumuman pemenang akan dibuat di laman ferrlulu pada Isnin depan. Stay tuned ya.
-love ferrlulu team-