NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, March 21, 2011

I Love Tupperware! giveaway

nak join klik banner

ni la dia tupperware kesayangan aku...ekceli aku tak banyak sgt koleksi tupperware..
adalah mcm jag air, botol air, bekas simpan lauk tapi xbanyak sgt la koleksi tu
tapi yang ni aku paling sayang
sebab bez pren aku hani, yang hadiahkan masa bezday aku...
suke sgt warna warni..
kenapa aku suke tupperware?
off course la sebab dia berkualiti...& mmg dijamin selamat...
pastu rekaan dia sgt2 moden..ada je keluaran terbaru yg lawa2


nak tag
juelee
alycia



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: