NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, March 15, 2011

kontest SWEET FACE & STYLE GITUUUUU


nak join klik banner

Bagi reason nape anda rase gamba anda sweet n berstyle gituu

nape gambar ni sweet (konon2 sweet la hehehe..)
ni la dia gambar feberet aku..
kat buai @ broga hill

gambar ni diambik masa aku naik broga hill bulan 11 thn lepas...pendakian mmg agak mencabar...yang mana amik masa selama sejam 30 minit untuk sampai kat puncak..tapi sebelum sampai kat puncak tiba2 kami ternampak buaian yang dr. harlina & dr. Sheikh Muszaphar gunakan untuk photoshoot pre wedding diorang...

sebenarya bukan senang nak naik atas buaian ni..sebab buaian ni terlalu tinggi..oleh kerana teringin nak feeling ada2 dr. harlina naik buai ni kan..kami beramai2 pakat tolong sama2, & pastikan semua yang naik broga aritu semua dapat posing atas buai tu....memang mencabar kami terpaksa panjat pokok yang ada tu lepas tu terus duduk kat atas buai yang dah ditolak rapat ke pokok oleh kawan2

& hasilnye...gambar tu memang sangat2 cantik..nak2 lepas edit skit2...pergh...memang rasa kat alam fantasi ke apa ni...heheheh

*******************************************
gambar2 di bawah ni ialah gambar selingan nak tunjuk macam mana kami ber 6 semua dapat posing kat buai dr. harlina ni...cantik kan??
kat buai ni la...dr. harlina & dr. sms wat diorang nye pre wedding photoshoot
nak tag
alycia
juelee
mj


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

shaa bonitaa said...

menariknya photoshoot kamu!heee...btw tenks taw join my contest..hee =]