NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Sunday, March 27, 2011

REDMINIBEE CONTEST


nak join klik banner

SOALAN-SOALANNYA ;
1. Cuba bayangkan jika korg tersesat di dalam sebuah hutan tebal seorg diri,tiba2 korg ternampak sebuah rumah usang 2 tingkat,korg nak masuk ke dalam rumah tue @ hanya meneruskan perjalanan mencari jalan keluar dari hutan tebal tue.?KENAPA.?

aku akn teruskan perjalanan, aku ni memang penakut..mmg tak de la aku singgah masuk rumah usang tu..nak2 dalam hutan tebal...bahaya wei..ntah2 nye dlm rumah tu ada orang ke yg sama tersesat mcm aku..watnye orang tu jahat, kang tak pasal2 dia apa2 kan aku..aku kan pompuan..kena la jaga keselamatan diri
2. Antara KAMBING/LEMBU/BADAK@UNTA,yg mana paling comel bagi korg.?KENAPA.?
unta...sebab dia ada bulu mata yang sangat lentik..xyah nak pakai maskara lentik original hahhaa..

3. Bila korg keluar bershopping di shopping mall,korg akan serbu side mana dulu.?Kedai kasut.?Baju.?CD.?Buku2.?@ mungkin yg lain.?KENAPA.?
baju...sebab aku memang suka baju...kasut tu menda kat kaki orang tak tengok sgt..tapi baju tu mmg obvious sgt nampak..klw asik2 pakai baju sama je kuar jalan2 kang org ckp eh dia ni xde baju lain ke hehee

4. Jika diminta untuk mengira berapa helai rambut korg tue,korg nak kira ke x.?KENAPA.?

tak kan kira..ko gile nak kira??sampai esok pon takkan habis nak kira berapa helai rambut...baik aku masuk blog pastu carik contest2 utk dijoin ada gak paedah hehee


5. Jika diberi pilihan,antara PARIS HILTON/LINDSAY LOHAN @ BRITNEY SPEARS,korg nk tidur sebilik ngn sape.?ngeee~~~KENAPA.?

kalau aku pilih aku xnak tidor sebilik dengan sape2 pon bole tak??hahhaha paris tu penah masuk jail, lindsay lohan penah masuk pusat pemulihan dari katagihan alkohol, britney plak artis paling banyak masalah..pendek kata ketiga2 ni seme bermasalah...xnak la aku tidor sebilik ngan diorang kang aku pon sama bermasalah mcm diorang baika aku tido sebilik ngan laki aku ada gak paedah hahahaha

6. Korg suka sgt cat bilik korg colour pe.?KENAPA.?

pepel cair...sebab peberet kaler

7. Andai diberi 1 pulau indah untuk korg majukan,benda apa yg 1st korg nak bina kat pulau tue.?KENAPA.?

buat resort, dah kata pulau tu indah..tu je la caranya kita dapat buat income dengan membina resort atau chalet utk jadi tempat tumpuan pelancong

8.Insya-ALLAh,kalau de rezeki,korg nk anak brapa org.?KENAPA.?

4 orang je kot...tak nak ramai2..aku baru ada anak sorang tp aku rasa mcm ada anak 4 orang hehehe..banyak kerenah, banyak ragam nak kena layan...tp bg aku 4 tu sedang elok tak sikit sangat tak ramai sangat.lagipun dalam keadaan ekonimi keluarga skang mcm tak menginzikan utk aku ada anak ramai2 sangat

9. Antara RUMAH DI TGH PULAU (cam rumah apek dlm aspalela tue) @ RUMAH DI TGH HUTAN (cam rumah tarzan tue),korg lebey suka yg ne.?KENAPA.?

aku prefer rumah tenga hutan kot..sebab klw rumah tengah pulau rasa mcm tak selamat...sekali tsunami datang..habes seme kena hanyutkan air...kalau rumah tengah hutan aku bole buat rumah atas pokok...tengok la kebanyakan orang yg terselamat masa tsunami aritu semenya lari panjat pokok

0. UPLOAD PHOTO UNIK KORG DI SINI.! ;D

ni la kot photo paling unik atas buai kt broga hill




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

REDMINIBEE said...

HYE,NANA..THANX FOR JOINNING...
GOOD LUCK..;P