NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, March 15, 2011

WinTer VacAti0n giVeaWay...


nak join klik banner
aku suka entry
-Back t0 Nature in Ireland [part 3]

kenapa aku suke tempat ni??
mini stonehenge
sebabnye..aku mmg suka sangat ngan stonehenge, sebab walpaper lappy aku mmg aku bubuh gambar ni....tak tau pesal aku mmg suka tempat ni...
walaupon mini stonehenge
bukan
stonehenge yg sebenar..tapi tempat tu nampak mcm sangat2 klasik bagi aku
4. pilih satu gambar yang paling korang nampak menarik pemandangan nyer dalam entry yang korang pilih...

ni la dia gambar yg menarik pemandangan nye..


sebab tempat ni ada la ala2 bukit tinggi hehehe
walaupun tak sama..tapi rasa mcm ala2 tu ada la
terutama kat bahagian bumbung dia tu..
ada sama skit kan?hehe
nak tag
mj
miza
cutemum
mz
alycia

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Schajar McFlurry said...

makaceh j0in yek....
sangat2 menghargai nyer.... ^_^