NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, April 25, 2011

contest "aku dan baju kurung by maya dhira"


nak join klik banner

ok nak cite sket pasal kesah baju kurung ni...
masa bulan 2 yang lepas..aku balik kampung mak mertua...dekat penang..
yelah biasa kita ni balik kampung mana lah nak bawa baju kurung kan...
sampai je kat kampung MIL cakap ari sabtu ada kenduri kawen..
alamak..dalam hati ni...eh aku mana bawa baju kurung...xkan la nak g kenduri pakai seluar jeans kot???kalau kat KL memang selamba je aku redah...memang banyak kali dah g kenduri kawen kt KL pakai suar jeans..tapi kang klw kat kampung pakai suar jeans kan...banyak plak mata yg memandang kan...
lepas bagi tau kt MIL yg aku xbawa baju kurung..dia cakap amek je la..mana2 baju kurung dia yang aku muat...selak2 baju dalam almari..sekali terjumpe baju kurung hijau songket..
FYI, baju kurung ni..aku yang hadiahkan kat MIL...hehheh so terjadi la satu peristiwa buruk siku kejap...hahaha dah bagi orang kita plak yang pakai...tapi pakai kejap je..
dah emegency kan..xde baju kurung...
nasib baik la MIL aku tu slim..saiz kitorg pon sama saiz M....hehehe...
selamat...so lepas ni klw balik kampung ada kenduri kawen...aku dah tak yah nak risau mana nak carik baju kurung..MIL kan ada..hehehe

nak tag
alycia
mj



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!