NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, April 21, 2011

CONTEST : inner tu saya punya!


nak join klik banner

ekceli kan utk pegetahuan penganjur saya baru berjinak2 pakai inner ni..hehe buat setakat ni saya baru ada 2 helai inner...sebab tu la saya nak inner ni...boleh tambah koleksi inner yang tak berapa nak ada ni

dulu2 saya pakai shawl gitu je xpakai inner..sebab rasa muka tak sesuai pakai inner..tapi bila dah try pakai inner tengok ok plak..xde la nampak pelik ke...kelakar ke..

kan bez klw saya menang..dapat tambah koleksi inner haha..
ni saya nak tunjuk bukti saya berinner...anggap la gambar ni sekeping ye ehehe

nak tag
cutemum
alycia

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

A y e s h a Ramlee said...

serius gambar berinner tu nampak lebih cantik, mcm dewasa je wajah.. ayesha tak pernah try pakai inner ni.. good luck ye