NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, April 27, 2011

Contest 'PERKAHWINAN IDAMAN' by amiraismira


nak join klik banner

PERKAHWINAN IDAMAN' by amiraismira


kalau ada orang idamkan nak kawin tepi laut, nak kawen bawah laut, nak kawen atas laut, tapi aku ada satu je yang di idam2kan di hari perkahwinan...iaitu perkahwinan bertemakan PURPLE yang simple & nice..sejak dari sekolah lagi..aku memang mengidam2kan perkahwinan yang bertemakan PURPLE..kalau bole nak segala2nya warna PURPLE...sebab nya..aku adalah peminat warna PURPLE & aku mengidamkan perkahwinan yg berunsurkan garden kerana sejak dari dulu saya meminati tema garden wedding & aku rasa tema itu tak kan luput dek zaman & sentiasa evergreen
alhamdulillah...impian aku tu tercapai akhirnya....semua yang aku idamkan, semua yang aku impikan tercapai juga masa majlis perkahwinan aku pada 08/07/2006...

ni la buktinye yang menunjukkan kegilaan aku terhadap kaler PURPLE..masa aku kawen, habis semuanya kaler PURPLE, baju, ayeshadow,air, alas hantaran,pintu gerbang, bekas air, kek , bilik , pelamin ,bunga telor , door gift ..sampai naik PURPLE mata hitamku hahahaha....
masa majlis kawen tu ada orang tegur yang 1st time dia datang orang kawen minum air
PURPLE

family aku xyah cakap la..seme aku dah paksa & pesan awal2 suh pakai kaler PURPLE..heheheh
tak sangka..hasrat nak bersanding sambil di iring flower girl yang cute berbaju PURPLEtercapai..


ada cerita menarik nk di kongsi.pelamin idaman aku ni..terpilih untuk di muatkan di dalam majalah harmoni keluaran November 2006, yang mana nurul syuhada pengacara majalah 3 jadi cover depan dia.

pelamin aku ni di jadikan contoh antara pelamin ala taman untuk di muatkan di dalam majalah harmonisejujurnya..walaupun nak masuk 4 tahun dah berlalu majlis perkahwinan aku ni..sehingga sekarang...sehingga ke saat ni aku sangat2 berpuas hati dengan sentuhan pak andam & aku rasa tak sia2 RM yang di laburkan untuk majlis perkahwinan aku ni..sebab aku puas hati dengan hasil kerja ariweddingcouture

nak tag
shaizhar
miza
cutemum
alycia
lela farok
netts
syuhada
fiza
eb
juelee

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Amira is mira said...

thanks sbb join..nanti ajak yg yang lain follow and join ea