NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, April 28, 2011

Contest Realiti&Fantasi : posing dengan laptop



nak join klik banner



4-Buat 1 entry kenapa ampa sayang laptop ampa 2...

kenapa saya ❤ laptop saya??

sebab pertama :
kenapa saya ❤ laptop saya??

laptop ni hadiah dari suami tersayang..mestilah saya sayang hehehe
sebenarnya dah lama saya impikan utk ada laptop sendiri..tapi tu la jenuh wei nak kumpul duit sendiri nak beli...masa dulu gaji bape sen sangat mana nak cukup nak beli laptop...

masa mula2 buat blog dulu la..encik somi saya hadiahkan laptop ni...katanya dia tak mau saya boring kat rumah...nak2 kalau kena minggu dia tak balik KL sebab keje..so dia yang galakkan saya berblog, berfb untuk mengisi masa lapang...

sebab kedua :
kenapa saya ❤ laptop saya??

antara mengapa sebab saya sayangkan laptop tu...sebab laptop tu la..saya bole berblog...
sebab laptop tu juga la saya bole dapat duit dari nuffnang..yelah kalau tak de laptop mcm mana nak berblog?

sebab ketiga :
kenapa saya ❤ laptop saya??

sebab laptop tu juga la saya banyak menang contest & ga..kalau nak tau rekod kemenangan contest & ga utk tahun 2011 ni ada 83 kemenangan, tak caya bole tengok SINI

sebab ke empat:
kenapa saya ❤ laptop saya??

oleh sebab saya & suami tinggal berjauhan, saya di KL & suami di KLUANG, dengan cara berskype jela penghubung kami di kala rindu..yelah nak wat video call kan kena cas..kalau pakai skype kan free of charge hehe...dengan ada nye laptop ni anak saya dapat berskype setiap hari dengan abah dia...walaupun kami jauh di mata...tapi dengan ada nya teknologi zaman sekarang...kami seolah2 berada dekat je antara satu sama lain


6-Jangan Lupa tulis macam mana ampa nak dapatkan laptop kesayangan ampa 2..(duit sendiri ke,hadiah ke,apa2 je )

seperti yang dah di bagitau kat atas tu...laptop ni hadiah dari encik suami...

nak tag
alycia
cutemum
shaizhar




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

ReiKo91 said...

thanks akak sbb join :)