NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, April 16, 2011

'' mengapa 'si dia' sooo00o sweet?" CoNtest ^_^




aku nak cite pasal asben aku yg sangat sweet ( sweet la sangat muahahah..)
walaupun dia bukan la seorang yang pandai bermain dengan kata2, madah pujangga, ayat jiwang...tapi dia sebenarnya sangat sweet di mata aku dari aspek yang lain...


1. masa aku bersalin kan damia dulu, dia yang tolong pakaikan pad kat aku sebab aku memang tak bole nak tunduk2 masa lepas bersalin tu..agak lawak sebenarnya aku nak ajar dia mcm mana nak tampal pad tu kat pantis...hahah malu pon ada juga...tapi apa kan daya...memang aku tak berdaya untuk tunduk2 jadi dia la yang terpaksa buat kan untuk aku (sorry la kalau sebab ini agak menjijikkan bagi sape2 yang baca..tapi itu lah..aku rasa dia sangat sweet sebab sanggup memakaikan pad tuk aku heeeeeeeeeeeeee)

2. masa aku keluar hospital bersalinkan damia...lepas je sampai rumah, amrul keluar dia kata nak buat surat beranak damia...sekali dalam 2 jam lepas tu dia balik dengan kepala yang botak licin langsung xde sehelai rambut! aku tanya kenapa dia botakkan kepala??katanya dia bernazar..keluar je damia kat dunia ni dia nak botakkan kepala...alah..so sweet heheh...

3. masa dalam pantang, kebetulan lagi seminggu nak mother's day...amrul bawa balik sejambak bunga ros merah & bagi dekat aku...aku tanya untuk apa bunga ni??katanya sempena mother's day...padahal mother's day yang sebetulnya ialah pada minggu akan datang..kira dia ter advance kasi bunga tu..sebab katanya dia dengar dalam radio yang hari tu mother's day....hahah...walaupon tersalah tarikh...tapi bagi aku itu sangat2 sweet..sebab tu lah kali pertama aku sambut mother's day saat tengah berpantang damia dalam usia seminggu

4. baru2 ni masa adik aku nikah kat melaka amrul sms kata tak dapat datang sebab dia keje (amrul kt kluang aku kat KL, kami ni duduk berjauhan tau) ntah mcm mana aku bole terdetik nak FIND dia...(guna friend finder utk tau dia ada kat mana masa tu) elok je aku find, aku dapat sms dari friend finder yg mengatakan amrul ada dekat muar, itu maknanya dia on the way ke melaka...padahal baru je 5 mnt yg lepas aku call dia..dia cakap dia kat tempat keje...hehehe....

5. amrul ni seorang insan yang tak bole di duga & penuh dengan kejutan..aku dah banyak sangat dapat seprise dari dia..sampai aku dah bole tau & selalunya seprise dia sure xjadi sebab aku dah dapat agak hehe....paling aku tak dapat lupa..masa bday aku taun 2007, amrul tak balik weken tu sebab dia keje..ok lah..aku langsung tak expect apa2 dari dia...masa kul 12 tengahari aku call tanya dia buat apa..dia ckp dia tengah keje...5mnt aku letak phone amrul ada depan pintu rumah sambil bawa kek & nyanyi lagu hepi beday...bayangkan..dia bole bawa moto dari KLUANG-KL hanya semata2 nak celebrate birthday aku & lepas abes je potong2 kek dia bole merempit balik ke KLUANG pada hari yg sama...itu lah perkara yang paling2 sweet aku rasa amrul pernah buat dekat aku..sangat terharu

nak tag
juelee
alycia
cutemum


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 comments:

I do I need Iman said...

thnx,. ur husbnad baek n sweet sgt ;)
best dpt cam dye.
thnx join. gdluck ;)

einz miszmessy said...

kak nana menang kontest ag~huhu....

einz miszmessy said...

kak nana menang kontest ag~huhu....

I do I need Iman said...

http://mawarkuwada.blogspot.com/2011/05/w0w-u-r-winner-contest-so-sweet.html

dah keluar result ;)