NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, April 21, 2011

Sape tak nak HEADER free ko...



nak join klik banner


Saya suka blog Cik Kaki sebab...

ci kaki ni memang kaki jalan..aku suka tengok entry holiday2 ko nok...
atleast kasi aku input & bole wat jadik persediaan kalau aku nak g oliday..
nak2 pasal entry ko ke sabah aritu..aku tiru ko nok..beli makanan kat jeti sebab ko kata makanan kt pulau mahai muahahaha...
so far..klw bab2 entry pasal sabah tu aku kasi ko markah 100/100 sebab memang lengkap dengan semua info yang sangat2 berguna..

sama tak nok?hahaha

lagi satu aku suke blog ko nok..sebab ko noi pandai deko2 umah...bole la aku amek skit inspirasi nak deco umah aku..
eh banyak bebenor kan nok..aku ni bebel haha ok cukup smpai di sini

nak tag
shaizhar
cutemum
alycia



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

InaAchik said...

hebat2...
pantas bertindak ko neh...
k2... penyertaan anda diterima... :)
gud luck bebeh!

mekchu said...

good luck jugak..