NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, May 9, 2011

Aku Noi The Joy of Motherhood Contest


Pengalaman paling geram

Aku pernah terkunci dalam toilet lebih kurang setengah jam, nak tau sape yang kunci aku dari luar??

Sape lagi kalau bukan damia…

Masa tu lepas habis mandi je aku nak buka pintu sekali tak bole..aku jerit panggil damia…tapi dia plak boleh menangis sebab tengok aku tak keluar2 dari bilik air…

Adeh lawak ada..kesian pon ada..aku tak dapat buat apa2 bila dengar anak aku dok melalak2 kat luar suruh aku buka pintu..masalahnye mcm mana aku nak buka kalau dia yang kunci aku dari luar??

Bila aku dapat keluar dari toilet tros aku peluk dia..kesian menangis teresak2

nak baca kisah lanjut bole klik sini



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Nurul Aznil said...

Salam,

so cerita lawak tapi ada pengajaran disebaliknya... jangan pakai pintu dengan selak diluar :P

thank you for joining...