NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, May 31, 2011

contest i love my BFF

nak join klik sini




ni la dia deah..kawan baik aku dunia & akhirat...aku sayang deah...dia la sorang2nye kawan yang sangat2 memahami aku...kami satu kepala..mmg dua2 gila2 tapi deah lagi gila..hahhaha....aku kenal deah sejak tahun 2005, masa tu kami sama2 satu office

fyi, aku ni PJJ ngan husband, so walaupon aku dah kawen, life aku mcm orang bujang..sebab en.suami jauh kan..so banyak masa aku habis ngan kawan2...& paling banyak masa aku habis ngan deah...deah selalu tak lupe kat aku..kalau dia nak g holiday ke jalan2 ke sure dia call aku tanya free x?nak join tak dia g jalan2 or g holiday?dah banyak kali kami holiday sama2

aku kenal seluruh keluarga dia..mak, bapak, mak tiri, bapak tiri, pakcik, makcik, nenek, anak sedara..seme aku kenal..even sedara mara deah pon kenal aku..kadang2 aku join dia & sedara2 dia g holiday..dah rasa mcm family aku sendiri je...

deah banyak tolong aku..xkira time aku susah or time aku senang...ingat lagi dulu masa aku keguguran..& time tu amrul ada kt johor...deah la yang teman aku hantar pergi hospital...deah tunggu sampai aku habis d&c...deah la yang kasi aku semangat..time aku nanges2 time aku hilang baby dulu....sampai skang aku xbole lupe...time kt hospital bila doktor ckp aku keguguran aku peluk deah sambil nangis teresak2....

deah..aku sayang kau!!

nak tag
cutemum
alycia
mz
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

nelly said...

gud luck !

sweet heart said...

thenks join..
semoga persahabatan kak nana kekal selamanya =)

sweet heart said...

hey please take a note.

http://misziza.blogspot.com/2011/06/contest-i-love-my-bff.html