NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, May 2, 2011

contest i love tudung!!




nak join klik tudung


ni la koleksi tudung2 aku, aku ni bukan lah penggemar tudung awning, aku tetap setia dengan tudung bawal je...sebab bagi aku tudung bawal ni tak akan hilang fashion dia..kira bila kita pakai pon fesyen dia tak mati...
semua tudung ni ada yang di beli dekat jalan TAR, dekat pasar malam & dekat kawan2 yang jual
selain dari tudung bawal..aku baru berjinak2 pakai shawl...aku mula kumpul shawl yang berbagai corak & warna..semua ni beli dekat jalan TAR tak pon dekat pasar malam je
bersama koleksi tudung, ni kira dah bole buka kedai jual kt pasar malam je kan?hehehe
ni shawl yang aku dapat hadiah dari kemenangan contest & GA
skang ni tudung dah macam2 style, mcm2 design...teringat kata2 kawan aku..bertudung sekarang ni dah mcm pakai spende...hahahah.. bukan nye apa..maksud kata2 kawan aku tu mcm ni la...skang ni bertudung tu dah senang...apa yg korang perlu buat just sarung je..tak sampai 3 saat dah siap! nak2 plak tudung sekarang ni yang jenis lycra tu xpayah nak gosok2 dah jimat masa dah kat situ....

ini adalah gaya aku dulu2 memang setia pakai tudung bawal, aku jenis seorang yang sempoi...so memang aku pakai sarung mcm tu je..
demi mengikut peredaran fashion semasa...aku mula try untuk menggayakan shawl
aku suka tudung jenis shawl gini...tak payah digosok & senang nak digayakan..
ni lah fashion mula2 aku pakai shawl dulu, aku pakai anak tudung kat dalam
&
yang terbaru ni lah gaya tudung aku yang sekarang...shawl yang di pakai bersama inner
menampakkan muka lagi terbentuk & ramai kawan2 yang kata muka nampak lebih panjang & matured
ni adalah perbezaan muka aku sebelum & selepas memakai inner

bagi aku bertudung akan lebih bergaya jika...
si pemakai pandai menggayakan tudung dengan cara yang tersendiri, bagi aku tak perlu eksesori berlebihan...yang penting niat dihatinya yang IKHLAS nak bertudung kerana ALLAH. Siapa kata kita tak boleh berfesyen kalau bertudung??


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

Isteri @ Ibu Cute said...

Memang banyak koleksi nana...boleh bisnes tudung...hehehe