NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, May 11, 2011

CONTEST - saya sayang dia


nak join klik banner

hem...contest kali ni agak meluas skit skop dia...just buat karangan apa saje yang berkaitan dengan tajuk contest iaitu saya sayang dia ...
mmg meluas tajuk ni...bole buat pasal ibu kesayangan, nenek kesayangan, binatang kesayangan..or apa2 saje la yang berkait dengan kesayangan...

aku nak buat entry pasal aku & anak KESAYANGAN aku....sape lagi kalau bukan damia...
rasanya ramai yang dah tau kan...aku ni duduk berjauhan dengan encik suami...jadi hari2 yang aku lalui memang banyak masa dengan damia je....ke sana aku pergi aku bawa damia..ke sini aku pergi aku bawa damia...kat blog aku cite pasal damia..pendek kata...damia di mana2 saje....

kalau sebelum aku ada damia..hari2 yang aku lalui memang sangat2 membosankan...ye la..encik suami balik 2 minggu sekali..tu pun jumpe hanya la hujung minggu je..bila encik suami balik ke tempat keje dia...mula la balik rutin harian aku yang sangat membosankan..duduk rumah sorang2 xde kawan

tapi lain bila aku dah ada damia..kalau dulu aku selalu nanges..bila teringatkan encik suami...tapi skang xde dah...ye..rindu memang rindu..tapi bila ada damia..rindu tu terubat sikit...nak2 ramai yang kata muka damia sebijik mcm muka abah dia kan..betul..bila tengok muka damia..teringat terus kat amrul...terubat skit rasa rindu tu...

pernah sekali boz aku suruh pegi outstation..tapi aku tolak..sebab aku tak sanggup berpisah dengan damia...serius...sampai la sekarang..umur damia 2 tahun 7 bulan xpernah sehari pon aku berpisah dengan dia...mana2 aku pegi aku akan bawa dia...

sepanjang hidup aku...inilah kurniaan yang tak terhingga dari Allah..s.wt dikurniakan seorang anak yang dapat teman aku di waktu aku susah & senang...dia lah racun dia lah penawar..dia lah anak, dia lah sabahat...dia lah teman gurau & dia jugalah teman gaduh aku

NURUL DAMIA AMNAN BT MOHAMMAD AMRUL FAZLEE...

mama

damia sangat2....






Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

eB ezrin said...

:)
tringat dolo eB pn g2... berjauhan ngan shah... alhamdulillah rezki eB dpt uitm gaks... tapi tuh pn srg jalan othman srg induk... x per la... janji dok skali ... eB paham prasaan tuh :)

Nana said...

em tu la...
org2 yg pernah mengalami je faham
mcm mana rasa duduk berjauhan

ummi hannaluqman said...

betoi tu.....bila berjauhan dgn suami,anak2 la pengubatnya....saya dulu mcm tu gak....suami belayar 5,6 bln sekali baru balik....bygkan waktu tu....mmg saya dulu sikit2 nangis,sikit2 nangis...tp skrg dah xberjauhan lg sbb suami dah keja darat....