NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, May 2, 2011

Kerana Dirimu Begitu Berharga Contest


nak join klik banner

  • apa makna kecantikan bagi anda ? sertakan gambar natural beauty anda dan gambar memakai make up
Allah maha besar menciptakan mata manusia itu berbeza terhadap kecantikan..jika pandangan manusia sama, maka tidak adillah..hanya segelintir sahaja yg cantik..makna kecantikan ni subjektif sebenarnya....Apa yang kita rasa indah dan cantik, tidak semestinya akan cantik pada pandangan orang lain juga.

Pada saya ianya suatu perkara yang susah untuk ditafsirkan secara tepat,kerana semuanya bergantung kepada yang melihat.Tapi,untuk menjadikan kecantikan yang dikurniakan Allah itu menjadikan kita bertambah dekat dengannya,maka hendaklah kita mengikut petunjuk dari agama.


gambar tanpa makeup

gambar dah di makeup (masa kawen)

  • barangan berjenama apa yang anda ingin miliki (dari segi pakaian & segalanya )
beg tangan guess
  • tempat dalam malaysia yang paling mempersonakan anda perna melawat sertakan gambar jika ada.
dalam banyak2 tempat yang saya pernah pergi...kundasang,sabah merupakan tempat yang sangat2 cantik...dengan pemandangan yang hijau, suasana yang sejuk & nyaman seolah2 berada di luar negara.rasa nak pergi lagi je nanti, nak tengok kkeindahan kundasang bole tgk sini
http://ibudamia.blogspot.com/2011/01/sabah-desa-cattle-aka-new-zealand-tipu2.html




lengkapkan slogan ini " i want to win dior travel makeup set ............ "(ikot suka bpe patah perkataan)

oleh sebab saya seorang yang suka travel & biasanya kalau saya travel saya mmg suka sempoi maksudnya..saya hanya pakai bedak+lipstick saje....jadi saya nak menang dior travel makeup set ni..supaya saya akan lebih bergaya tak kira di mana2 saya berada...& supaya dengan adanya dior travel makeup set tu saya akan lebih menjaga penampilan agar kelihatan lebih menarik & bergaya sentiasa

nak tag
cutemum
alycia
mj



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments: