NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, May 6, 2011

Kisah Candid Pictureku



nak join klik banner



em..dah godek2 seme gmbr dlm laptop mlm tadi, aku rasa bila aku tgk gmbr ni mcm hidup je..& ada cite disebalik gambar ni sebenarnya..hehehe

Ok cite dia mcm ni..time aku tgh makan beradap tu..tiba2 dtg sorang kawan aku, rahayu dia bisik kat aku “Nana x-kau & x-Amrul datang! ko tengok tu diaorang kat pintu gerbang” (korang tengok la gaya sia ayu tu siap nk tutup2 mulut mcm org nk mengumpat la konon..ekekeke…aku tkejut sebenarnya tau..(mau tak terkejut ko..xboypren aku dtg bersama2 xgirlpren hubby)hahaha…kan lawak bunyi nye tu….tapi muke tetap cover cun..maintain ayu je..hahaha…sebenarnya aku control time tu xmau la buat2 muka terkejut ke hapa kan…so tetap maintain melemparkan senyuman yg menawan utk para tetamu..hahahahah….

tgk muke kawan aku tu dah mcm joyah kan?hahaa...
tapi terer la abang cameraman bole capture gambo ni



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

nanakimie said...

gudluck sis:)mesti menang neh.hehe

genkconer said...

Genk dtg cni tgk pic
Makasi join