NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, May 5, 2011

Nikaviolet GA....jom join....



nama sebenar : fauzana ismail
kawan2 panggil : nana

FAUZANA
FFleksibel
AAmanah
UUntung
ZZingy
AAlim
NNaif
AAbadi
Apa ada pada nama?


nama fauzana tu maksudnya kejayaanku..
abah yang bagi nama tu.
nama aku memang paling sempoi dalam adik beradik..sebab tak nur, siti, atau nurul dekat pangkal dia...
kakak2 aku semuanya ada NUR kat nama depan
aku sorang je sesat tak ada NUR hehehe...
kalau masa zaman sekolah rendah dulu aku memang tak de jumpe nama fauzana dalam sekolah tu selain aku
bila masuk sekolah menengan ada la sorang je budak sekolah yang nama fauzana tapi nama dia NUR FAUZANA...memang dulu nama fauzana ni tak glamer...

tapi semenjak nama fara fauzana makin lama makin meletup...tiba2 nama aku pun jadik pemes..hahaha...kalau kata kita perkenalkan diri ke..nama saya fauzana..
sure ada suara2 sumbang wewitt fara fauzana...ehehehhe
sampai kan satu masa dulu..masa aku baru2 masuk keje...ada orang ingat aku ni fara fauzana yang call dia... nak kenakan panggilan hangit..serius lawak...kalau nak tau kisah tu boleh klik sini
bukan panggilan hangit!





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

nikaviolet said...

hehehe...mne tau kan bole popular mcm fara fauzana nnti...hehehe.... thanks eks sbb sudi join GA sy nie....