NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, May 21, 2011

Yanasensei’s Giveaway!


nak join klik banner

Cinta itu sifatnya naluri. Apa tu orang kata, "cinta itu di hati". Bercinta yang hangat bila kita dapat merasai apa yang dirasai oleh orang yang kita sayang.

Jika taknak disakiti, kita tak menyakitkan hati orang lain. Jika nak disayang, kita akan memberi kasih sayang seluhurnya. Jika ada rasa bimbang, seringnya kita akan dapat merasa. Macam cinta ibu pada anak-anak. Sering mereka dapat rasa apa yang anak-anak mereka buat, yang baik atau tak baik untuk anak-anak, kan?

Cinta itu fitrah. Betul. Bila Nabi Adam dicipta, baginda rasa kesunyian. Allah ciptakan Hawa sebagai peneman. Rasa ingin disayanagi dan menyayangi tu fitrah manusia. Yang perempuan minat pada seorang lelaki. Ada lelaki jatuh cinta pada seorang wanita. Cinta itu benar dan suci.

Bila ada rasa cinta, kita akan sama-sama bekerjasama, saling mengasihi. Itulah nilai yang mengikat kita semua untuk terus bersatu. Sekuat cinta Tuhan yang memberikan pelbagai nikmat hidup, cinta itu di puncak kehidupan.


meh nak sajikan mata korang seme ngan batu bentuk
dalam simpanan aku ni
tak caya bole tengok SINI hobi aku mengumpul batu2 bentuk


dan juga arca perkataan & simbol
semua gambar2 ni memang ada dalam simpanan aku...aku amek masa pergi tropical village @ air itam johor nak tgk entry pasal tropical village bole klik SINI







video klip lagu CINTA INI dari siti nurhaliza suke lagu ni

nak tag
cutemum
alycia
deqlis

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

1 comment:

yanasensei said...

thanks for joining! btw, cantik gmbr2. nampak ur effort. good. good luck! :)