NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, May 18, 2011

You pick, You tell, You win Contest (29/04/2011 - 22/-05/2011)

nak join klik banner


saya pilih topic ni
a. 1001 benefits of premium Beautiful Corset
(iii) Give your own story/opinion/summary about the chosen entry...just in 250 - 500 words,

Saya adalah pengguna PB, jadi apa yang dikatakan itu 1001 benefits of premium Beautiful Corset

Saya memang setuju sebab saya memang mengalaminya, masuk bulan ni, genap lah 3 bulan saya menggunakan PB.antara kesan2 yang sungguh menakjubkan yang berlaku pada saya ialah :


1.stretch mark makin menghilang..jika dulu saya sangat risau dengan stretch mark, pelbagai jenis krim sudah saya cuba, tapi hasilnya tetap sama…tetapi selepas sebulan menggunakan PB hasilnya sangat menakjubkan….tak perlu sebarang ubat,tak perlu sebarang krim…seperti satu magik…yang mana stretch mark semakin menghilang

nak tengok entry pasal strecth mark yang dah menghilang bole tgk kat personal blog saya ada update

http://ibudamia.blogspot.com/2011/05/stretch-mark.html

2. jika dulu saya mengalami masalah sengugut yang agak teruk, setiap kali datang bulan terutamanya pada hari pertama mesti saya akan mengambil MC..tapi sejak saya memakai PB masalah itu sudah dapat di atasi, tiada lagi sakit perut setiap kali datang bulan.

tak perlu nak amalkan sebarang petua untuk merawat sengugut...hanya perlu sarung kan PB masalah sengugut dapat di atasi

3. Dan pencapaian terbaik saya dengan memakai PB ialah…perut saya kempis dalam masa 1 minggu sahaja…dalam satu minggu sangat2 nampak perubahan yang ketara…semua kain2 yang ketat saya sudah boleh sarung semula…& yang paling seronok…seluar jeans masa zaman remaja, masa belum kawen dulu pon saya dah bole muat…tak perlu berdiet, tak perlu berlapar, tak perlu menahan nafsu makan….PB telah membuktikan keberkesanannya & apa yang saya cerita kan ini adalah dari pengalaman saya sendiri

kalau tak percaya bole baca diari PB saya kat sini

http://ibudamia.blogspot.com/search/label/diari%20PB



hasil yang paling menakjubkan..PB telah menghapuskan lemak2 dalam badan saya
yang kiri tu gambar sebelum saya pakai PB
&
yang kanan tu gambar lepas seminggu saya pakai PB tengok perut saya jauh beza kan dengan gambar sebelum????tu baru seminggu
sangat2 beza kan????
nak tengok entry perut jadi kecik dalam masa seminggu bole klik sini
http://ibudamia.blogspot.com/2011/03/rahsia-perut-jadi-kecik-dalam-masa.html
yang ni plak gambar selepas 2minggu pakai PB
gambar ni saya tak pakai PB kat dalam dia tau
ni gambar saya dah siap2 pakai PB tengok mcm mana PB tu menyorokkan perut buncit saya
hanya selepas 2minggu seluar masa zaman belum kawen dah muat di sarung

Untuk yang mengalami masalah LUMP..pemakaian PB adalah alternatif kepada masalah ini




Untuk yg mengalami fibroid..insyaALLAH..


antara kebaikan PB yang lain ialah:

· Membetulkan struktur badan (tulang belakang)
· Menambahkan susu badan bagi yang menyusu anak
·Meningkatkan metabolisma badan, meningkatkan/melancarkan peredaran darah yang hasilnya akan membuang segala toksin dalam badan.
· Mengelakkan pertumbuhan bakteria serta menghilangkan bau badan
· Menyembuhkan luka jahitan selepas bersalin & mengetatkan dalaman vagina
.Even kalau baby baru lahir pun kalau kena demam kuning, balut dengan bengkung PB insya Allah lega...

kalau nak di ikutkan banyak lagi kebaikan PB ni, kalau saya nak listkan kat sini sampai esok pon tak habis...apa2 pun saya sangat2 berpuas hati dengan kesan pemakaian PB ke atas badan saya...tak sia2 membeli..biar pun dengan harga yang agak mahal..tapi tu semua satu pelaburan...kita nak kelihatan cantik untuk suami...& yang pasti...jaminan seumur hidup..

kini saya bole tersenyum gembira..sebab kawan2 dah nampak perubahan pada diri saya, ada yang puji...& ada yang cakap saya dah nampak kurus



gambar sebelum start pakai PB
gambar terkini selepas 3 bulan memakai PB



nak tag
sukma
juelee



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 comments:

admie said...

sangat informative la..suka baca..i nak mintak izin share kat fb ye..

and good luck juga..:)

eB ezrin said...

nana, nak no tipon. nak tanyer psl PB...

wan nurul hezrina said...

aahlah nurul ada beli one set masa kawn dulu tapi tak guna sampai arinie..elok kat dlm almari jew..nana nnt bleh ym lah kat nurul ek..pape bleh tanya ttg pb nie..nie email nurulhezrina1983@yahoo.com.my..tq